Mobil Delvac XHP ESP M 10W40 208L.
ACEA E9/E7/E6/E4 , API CJ-4/ CI-4 Plus/ CI-4
Indeks katalogowy: 022414 / Indeks handlowy: 022414
- Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
- Nazwa oryginalna:
- Mobil Delvac XHP 10W40 20L.
- Indeks handlowy:
- 022414
- Uwagi:
- Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych . Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów. Zarówno technologie silników niskoemisyjnych, np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, jaki i urządzenia oczyszczania spalin, wymagają olejów o lepszej odporności na utlenianie, oczyszczania się z sadzy, mniejszej lotności i kompatybilności z urządzeniami do oczyszczania spalin. Zaawansowana technologia oleju Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 zapewnia wyjątkowe osiągi silnika, rzadkie wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF). Najważniejsze korzyści. Zastosowania2 Silniki wysokoprężne do pracy w trudnych warunkach, w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych pojazdach Euro V/VI, technologie użytkowe, np. filtr cząstek stałych (DPF, Diesel Particulate Filter), selektywna redukcja katalityczna (SCR, Selective Catalyti
Opis
Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 jest to bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach. Zastosowane w tym oleju silnikowym wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrano tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtra cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia wskazują na przeznaczenie Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 do stosowania także we flotach o mieszanym parku silników.
Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych . Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów.
Silniki wysokiej mocy o niskiej emisji spalin wymagają dużo więcej od olejów silnikowych . Nowe konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne olejów.
Cechy
Nazwa oryginalna: |
|
Indeks handlowy: |
|
Uwagi: |
|
Zapytaj o produkt
Oferty
Brak ofert do wyświetlenia